Ik zie het zΓ³ vaak bij organisaties. Iemand vraagt:
βHeb jij het juiste logo?β
βIs dit wel de nieuwste PowerPoint-template?β
βWelke afbeelding mogen we eigenlijk gebruiken?β
En voor je het weet, circuleren er vijf verschillende versies van hetzelfde logo. In verkeerde kleuren. Met oude huisstijl. En niemand weet nog wat βofficieelβ is.










